من مثل خار گلی در پس هر باد؛نگهبان تو بودم. .
من همون شب که تو میخندیدی،درگیر تماشای تو بودم
میدونی زندگی همینه
من صد خودمو برا همه گذاشتم بند بند وجودم رو نثار همه کردم وقتایی که حالم بد بود حال بقیه رو خوب کردم وقتی خودم به ته خط رسیدم دیدم خودمم و محبت هایی که بی پاسخ موندن
جالبه نه؟!