میدونی زندگی همینه
من صد خودمو برا همه گذاشتم بند بند وجودم رو نثار همه کردم وقتایی که حالم بد بود حال بقیه رو خوب کردم وقتی خودم به ته خط رسیدم دیدم خودمم و محبت هایی که بی پاسخ موندن
جالبه نه؟!
کسایی که زود عصبی میشن به خاطر اینه که درک نشدن کمتر از نیازشون محبت دیدن و بیشتر از توانشون محبت کردن وقتی عصبی میشن ، جبهه نگیرید کنارشون بشینیدو بهشون حس امنیت بدین و با محبت به چشماشون نگاه کنید و با حرفاتون و رفتارتون کاری کنیدکه متوجه بشه چقدر با ارزشهمهم ترین نیاز هرآدمی،
اول توجه
دوم توجه
و سوم توجهه