کسایی که زود عصبی میشن به خاطر اینه که درک نشدن کمتر از نیازشون محبت دیدن و بیشتر از توانشون محبت کردن وقتی عصبی میشن ، جبهه نگیرید کنارشون بشینیدو بهشون حس امنیت بدین و با محبت به چشماشون نگاه کنید و با حرفاتون و رفتارتون کاری کنیدکه متوجه بشه چقدر با ارزشهمهم ترین نیاز هرآدمی،
اول توجه
دوم توجه
و سوم توجهه
اینکه هیچ کس هیچ درکی نداره از من
و فقط میخوان منو آروم کنن که حق رو بدن طرف مقابل واقعا روانیم میکنه .