میگفت جای گیاه بامبو رو که عوض کنی،دیگه رشد نمیکنه
پژمرده میشه میدونی چرا ؟!چون ریشش رو همونجا،جا میذاره. دل آدمیزاد که دیگه کمتر از گیاه نیست،گاهی ریشش جامیمونه در دلی، لبخندی، بوسه ای:)
@Talkh_a
و هنگامی که سخت، دلتنگ 'تو' هستم، صدایت را در وجودم تزریق میکنم.به عکسهایت خیره میشوم.بماند حرفهایی که، به عکسهای تو گفتهام.اما نمیدانی که من از این دلتنگی چهها کشیدم..
@Talkh_a