شکلات تلخ
خب مگه بیکارید که عاشق بشید که به فلاکتُ حزن دچار بشید؟
مگر آدمی خود عاشق میشود؟!
گر عشق دست انسان بود، کنون حالش اینگونه نبود!
شکلات تلخ
نود درصد روابطم شده "اگه خودش میخواست باهام درارتباط باشه یه خبری ازم میگرفت" @Talkh_a
حتی تو دوست عزیز من حتی تو
شکلات تلخ
همه منو تحریم میکنن و تو به فکر صدور مهری.
با شنیدن آهنگه نفسات قلبم وامیسته ، سرود ملی