شکلات تلخ
من دوسِت نداشتم؟ من حتی وقتایی که کار داشتم دلم نمیومد بهت بگم که تلفن و قطع کنیم. @Talkh_a
من دوست نداشتم؟
من هربار که نوتیف پیامت واسم می اومد خداروشکرمیکردم واسه اینکه هنوز دارمت
@Talkh_a