شکلات تلخ
من دوسِت نداشتم؟ من حتی وقتایی که کار داشتم دلم نمیومد بهت بگم که تلفن و قطع کنیم. @Talkh_a
من دوست نداشتم؟
من هربار که نوتیف پیامت واسم می اومد خداروشکرمیکردم واسه اینکه هنوز دارمت
@Talkh_a
شکلات تلخ
عزیزم کسی که تو رو گریه انداخت یه روزی برات گریه میکنه... @Talkh_a
خب بنظرم فایده نداره
شکلات تلخ
اصلیه همونیه که دلشو میشکنی ولی بازم دوست داره(:
اصلیه تو بلک لیسته.....