شکلات تلخ
نگاهش ؟! نورانی به مانند شبتاب در دل آسمان بی ستاره :) @Talkh_a
صدایش ؟!
آرام همچون نوازش باد زیر بال های یک شبپره :)
@Talkh_a
انقد همچی گرون شده دیگه هیچی به نظرم گرون نمیاد چند روز پیش تو اینترنت داشتم برا خودم جت شخصی نگا میکردم
داشتم به این فکر میکردم چرا خبری از مغولستان نیست؟
نه تو جنگا شرکت میکنن نه خبری ازشون هست
خیلی کم فعالیت شدنا