داشتم به این فکر میکردم چرا خبری از مغولستان نیست؟
نه تو جنگا شرکت میکنن نه خبری ازشون هست
خیلی کم فعالیت شدنا
اخه ادم حسابی وقتی پیش تو درباره همه چیز حرف میزنم به معنای پر حرف بودنم نیست فقط دلم حرف زدن با تورو میخواد