خب
امسال هم با تمام رنج و درد و شادی و خوشی هاش تموم شد .
زخم هایی که توی این سال روی قلبمون به وجود اومد، ردش تا همیشه باقی میمونه .
افرادی که از دستشون دادیم، بزرگانِ کشورمون که دیگه کنارمون نیستن، چیزهایی که بهشون نرسیدیم، هدف هایی که جلوشون تیک نخورد، با وجود همهی اینها بازم نور سبز امید توی قلبمون زندهاست .
امیدوارم این سال مثل سال های پیشین نباشه .
امیدوارم رنجهایی که توی این سال خودم، خانوادهام، دوستام، رفیقام، مردم کشورم و... به دوش کشیدیم رو تا آخر عمر هیچوقت تجربه نکنیم .
امیدوارم سایه خانواده و کسایی که نقش پررنگی توی زندگیمون دارن، بالا سرمون باشه .
و با آرزوی شادی بیپایان برای مردم سرزمینم .
سال ۱۴۰۴ به کام همهتون
_ساجدهبانو_