شکلات تلخ
یه نصیحت!
به آدمها به خاطر سهمشان از شادی حسادت نکنید چرا که سهم غم آنها دیده نمیشود!
@Talkh_a
شکلات تلخ
چرا به هرچیزی معنا میدین؟!
اگه چشمات اینجوریه یعنی تو زندگی قبلیت فلان شدی