چگونهای؟!
سرد، تهی، تنها، خالی از اطمینان، شدیدا تمایلِ به انزوا و کنارهجوئی از روابط انسانی دارم
با همدیگه مهربون باشین حتی اندازه یه پیام در مجازی. شما نمیدونین کدوم ادم رو لبه پرتگاه فروپاشی ایستاده.
انگار یا زود میرسیم به هم،
یا دیر،
یا هرگز.
کاش یک بار هم که شده، در وقت مناسب با آدم مناسب در یک قاب زمانی مکانی مشترک قرار بگیریم...