با همدیگه مهربون باشین حتی اندازه یه پیام در مجازی. شما نمیدونین کدوم ادم رو لبه پرتگاه فروپاشی ایستاده.
انگار یا زود میرسیم به هم،
یا دیر،
یا هرگز.
کاش یک بار هم که شده، در وقت مناسب با آدم مناسب در یک قاب زمانی مکانی مشترک قرار بگیریم...