با همدیگه مهربون باشین حتی اندازه یه پیام در مجازی. شما نمیدونین کدوم ادم رو لبه پرتگاه فروپاشی ایستاده.
انگار یا زود میرسیم به هم،
یا دیر،
یا هرگز.
کاش یک بار هم که شده، در وقت مناسب با آدم مناسب در یک قاب زمانی مکانی مشترک قرار بگیریم...
من اونقدر دوسِت دارم که میخوام فقط خوشحال باشی
حتی اگه این خوشحالی دیگه شامل حال من نشه...