شکلات تلخ
بعدا؟! بعدا دیگ تموم شدی برام
بعدا؟!
با من از بعدا حرف نزن، من از همهی بعداها بدم میاد.
آری مترسک جان
زندگی انقدرها هم که میگفتن زیبا نبود
آخر به ما فقط از زیبایی مزرعه گفته بودند نه از آزار کلاغها