شکلات تلخ
من دوست نداشتم؟ من هربار که نوتیف پیامت واسم می اومد خداروشکرمیکردم واسه اینکه هنوز دارمت @Talkh_a
من دوست نداشتم؟
خاک توسرت اگه اینجوری فک میکنی
@Talkh_a
هیچوقت هیچ کس نمیاد خونه بابابزرگم حالا وقتی من با شلوار گل گلی میرم اونجا ماشالا همه یادشون میوفته بیان😐😂
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن @Talkh_a
دستها احساسات بیشتری رو تجربه میکنن:)
دوستم داشتی اما نه آنقدر که برایم بجنگی
دوستت داشتم، همانقدر که برایت در جنگها بمیرم.