شکلات تلخ
من دوست نداشتم؟ من هربار که نوتیف پیامت واسم می اومد خداروشکرمیکردم واسه اینکه هنوز دارمت @Talkh_a
من دوست نداشتم؟
خاک توسرت اگه اینجوری فک میکنی
@Talkh_a
هیچوقت هیچ کس نمیاد خونه بابابزرگم حالا وقتی من با شلوار گل گلی میرم اونجا ماشالا همه یادشون میوفته بیان😐😂
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن @Talkh_a
دستها احساسات بیشتری رو تجربه میکنن:)
دوستم داشتی اما نه آنقدر که برایم بجنگی
دوستت داشتم، همانقدر که برایت در جنگها بمیرم.
شکلات تلخ
بعدا؟! با من از بعدا حرف نزن، من از همهی بعداها بدم میاد.
بعدا؟!
بعداً حتی دیگه یادم نیست چرا ناراحتم کردی !