همه قشنگن،اما هرکسی به چشم یکی!
@Talkh_a
سوخت موشکها امروز از صدای خشم مردم ایران بود.
این سوخت چیزی به معنای پایان ندارد.
این صدا آنچنان بلنداست که دیگر صدایی از ژنو شنیده نخواهد شد.
گفتگو تمام شده.
دیپلماتیک نمیدانیم.
سخن به معنای موشک است.
جامعه بین الملل مفهومی جز تمسخر ندارد.
کنوانسیون یعنی فریب.
تنها چیزی که ما مردم برایمان معنا دارد اینست؛
تلآویو و حیفا و... غیر قابل سکونت بشه،
تنها یک چیز و یکنفر ما را آرام میکند.
فرمانده کل قوا و دیگر هیچ!
نه جنگ تحمیلی را تمام میکنیم.
نه صلح تحمیلی را میپذیریم.
#وعده_صادق
#نابودی_اسراییل
#مرگ_بر_اسرائیل
و حالا ی چیزی من بگم از الان بدونی
اگ ی روز برگشتی دیدی دیگ اون ادم قبل نیستم دیگ اونجوری باهات رفتار نمیکنم
بدون که خودت کردی با من .