eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
الله اکبر الله اکبر
ویرانی ها چقدر زیباست...
دکترین هسته‌ای تغییر نکرد و در میانه مذاکرات به ما حمله شد، و تمام تاسیسات اتمی ما را هدف قرار دادند. لعنت به صبر استراتژیک و تئوری تله تنش.
‌امروز هر کس در سطح مسئولین با خروج از npt مخالفت کنه ؛ باید بهش شک کرد...
اگر آمریکا با پاسخی محکم و کوبنده مواجه نشود بازدارندگی ایران از بین خواهد رفت.
بالاخره یک‌نفر از ما برای آیندگان خواهد ‌گفت که چطور به جای ‌جوان ‌بودن، جنگجو شدیم.
کجان اون آدمایی که مدام میگفتن و تکرار میکردن که حساب آمریکا از رژیم صهیونی جداست؟! دیگه خفه میشن یا هنوز به تحلیل های کشکی و مشکوک خودشون ادامه میدن؟!
به نامِ خدایی که از هواپیماهای B2 و F35 ها بزرگتر است، منتظر شخم خوردنِ پایگاه‌های آمریکا هستیم...
بنظرم با قاتل حاج قاسم مذاکره کردن نتیجه اش هم بهتر از این نمی‌تونست باشه.