خاموشم اما
دارم به آواز ِ غم خود می دهم گوش
وقتی کسی آواز می خواند
خاموش باید بود
غم داستانی تازه سر کرده ست
به رغمِ هر آنچه که میگوییم یا مینویسیم،
در قلبمان، چیزهایی باقی میمانند که
بزرگتر از آن هستند که گفته شوند...
فرق من با دیگران شاید همین باشد
آنها فقط نگاهت میکنند،من اما غرق تماشایت میشوم:)