eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
اهالی «تپه ندبه» چه کسانی بودند؟ نقل هست که تپه ای در کربلا بوده که عده‌ای بجای یاری اباعبدالله، از ترس جون‌شون به اون تپه پناه برده بودند و هنوز اباعبدالله زنده بوده و اینها مشغول گریه و ندبه و شیون و عزاداری برای حسین(ع) و دعا میکردند: اللهم أنزل نصرک!» (خدایا پیروزی ات را نازل کن). پس در کربلا سه جریان بوده:«جریان حق، جریان باطل، جریان ساکتین و منفعل‌ها» اگر عشق به اباعبدالله در ما حرکت ایجاد نکنه، قیام شکل نده، که به یاری مکتب حسین بریم، ما هم جزء اهالی تپه ندبه‌ایم. و این گروه هم در قتل امام شریک بودند! با سکوت و انفعال‌شون.. فلذا باید مراقب باشیم در روضه حسینﷺ و در حرم حسینﷺ در کدوم جبهه و جریان قرار میگیریم..
خیلی!
ماهتو‌به‌چراغ‌برق‌نفروش:) @Talkh_a
اما تنهایی زیباتر از آنچه بود که فکر میکردم و البته بی آزارتر و مهربان تر، هر چند که گاهی بسیار از آن میترسم ولی میدانم عاقبت هیچ زخمی بر تن من نخواهد گذاشت.
جانِ من است او مثل ندارد:)
آدمی که دوستت داشته باشه، برات توضیح میده. @Talkh_a
و من اگر تصمیم بگیرم تو را نبینم؛ باور کن اگر روی مژه‌هایم بنشینی نیز تو را نخواهم دید @Talkh_a
چی بگم دیگه میگذره،اینم میگذره...
‏نمیدونم ولی دلم پُره، دلم کِدِره، دلم تَنگه، دلم آشوبه، دلم خیلی چیزای سنگین توشه.
دلم يك خيال راحت مي‌خواهد يك آرامش محض يك خواب عميق آرامشي از جنس آغوشِ مادر و امنيت دستان پدر مثل كودكانه‌هايم دائمی باشدو هميشگی دلم آرامشی همين قدر محال مي‌خواهد همینقدر محال...
چه خوش صید دلم کردی ، بنازم چشم مستت را. @Talkh_a
یه کاری می کنم اسمم رو که بشنوی،بفهمی به بختت لگد نه! آتیش زدی:)