راجعبهش گریه نمیکنم ولی خب غذا هم نمیخورم، درست نمیخوابم، با کسی هم حرف نمیزنم
شکلات تلخ
من؟ همون سکوتِ عمیقِ بعداز خنده(:
من؟!
بیخیال دیگه منی وجود نداره هرچی هست غمه و بغض و سردرد .