خرابُ کثیفُ بنجُل
آشغالای ته گونیهای بازاریم..
نه فروختنی، نه نگهداشتنی، نه خریدنی..
حیف سطل زبالهایم..
حسین جان.. ضرر میکنی ما رو بخری... 💔
#امام_حسین
من همیشه همون طعم همیشگی بستنی رو میخرم،
همون نوشیدنی همیشگی رو سفارش میدم و
همون عطر همیشگیم رو میزنم.
چون از چیزایی که واقعا دوستشون دارم هیچوقت خسته نمیشم...
گفت چگونه ای؟
گفتم:
در من نا امیدی بسیار
همراه با نمی اشک
کمی رنج
و بی حوصلگی پیدا میشود...
شکلات تلخ
بعدا؟! بعدا دیگه مىروم گوشه تنهاییِ خود غرق شوم آن چنانى كه نباشد اثرى از خبرم.
بعدا؟!
بعدا دیگه گلا خشک میشه