eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
از زندگی پرت شدم بیرون افتادم ی جای دور افتاده که هیچکس نمیتونه بره
خرابُ کثیفُ بنجُل آشغالای ته گونی‌های بازاریم.. نه فروختنی، نه نگه‌داشتنی، نه خریدنی.. حیف سطل زباله‌ایم.. حسین جان.. ضرر میکنی ما رو بخری... 💔
حداقل دلی که خودت توش بودی رو نمی‌شکوندی.
ما درد کشیدیم و کسی درد نفهمید
من همیشه همون طعم همیشگی بستنی رو میخرم، همون نوشیدنی همیشگی رو سفارش میدم و همون عطر همیشگیم رو میزنم. چون از چیزایی که واقعا دوستشون دارم هیچوقت خسته نمیشم...
از انتظار کشیدن دیگه خسته شدم.
ما که از خیر تو ای عشق گذشتیم ، ولی چاله با کور نکرد آنچه تو با ما کردی..
گفت چگونه ای؟ گفتم: در من نا امیدی بسیار همراه با نمی اشک کمی رنج و بی حوصلگی پیدا میشود...
کاش زندگی کمی ارام تر قدم برمیداشت، آنقدر که فرصت داشته باشم بگویم دوستت دارم. @Talkh_a