eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من همیشه همون طعم همیشگی بستنی رو میخرم، همون نوشیدنی همیشگی رو سفارش میدم و همون عطر همیشگیم رو میزنم. چون از چیزایی که واقعا دوستشون دارم هیچوقت خسته نمیشم...
از انتظار کشیدن دیگه خسته شدم.
ما که از خیر تو ای عشق گذشتیم ، ولی چاله با کور نکرد آنچه تو با ما کردی..
گفت چگونه ای؟ گفتم: در من نا امیدی بسیار همراه با نمی اشک کمی رنج و بی حوصلگی پیدا میشود...
کاش زندگی کمی ارام تر قدم برمیداشت، آنقدر که فرصت داشته باشم بگویم دوستت دارم. @Talkh_a
سعدیا گفتی که مِهرش می‌رود از دل ولی ، مهر رفت و ماهِ آبان نیز ، آرامم نکرد.
من نمی‌دانستم معنیِ "هرگز" را تو چرا بازنگشتی دیگر؟!
چیزی بگویم،او بخندد،من به لبخندش بدوزم دیده ام را @Talkh_a
جای من نبودی بفهمی چیه فرق بین تو و من !