اگه کسی بیشتر از یه بار به یه موضوع اشاره کرد، یعنی اون موضوع براش حل نشده و داره اذیتش میکنه!
کمی برای ماندنم اصرار کن
نه انقدر که بمانم
نه انقدر که بدانم رفته ام
چیزی از جهان تو کم نمیشود
شکلات تلخ
عشق اگه عشق باشه باید پای خوب و بدش وایسی @Talkh_a
عشق اگه عشق باشه باید هر کی جلوی تو ازش بد گفت محکم وایسی تو روش
@Talkh_a
روزی...
روزی، شاید به همین زودی
روزی از بیخ میکنم لنگری که ناوم را از
دریاها به دور میدارد