کمی برای ماندنم اصرار کن
نه انقدر که بمانم
نه انقدر که بدانم رفته ام
چیزی از جهان تو کم نمیشود
شکلات تلخ
عشق اگه عشق باشه باید پای خوب و بدش وایسی @Talkh_a
عشق اگه عشق باشه باید هر کی جلوی تو ازش بد گفت محکم وایسی تو روش
@Talkh_a
روزی...
روزی، شاید به همین زودی
روزی از بیخ میکنم لنگری که ناوم را از
دریاها به دور میدارد