من خود زنی میکنم...
وقتی زورم به هیچ کس و هیچ کجا نمیرسه خودمو میزنم ، موهامو کوتاه میکنم ، وقتی دستم میسوزه روش پماد نمیزنم ، شب نمیخوابم
اینجوری خودمو به خاطر ضعیف بودنی که نیاز وجودی من هست سرزنش میکنم
شکلات تلخ
عشق اگه عشق باشه باید دلت از ندیدنش مدام تاپ تاپ کنه @Talkh_a
عشق اگه عشق باشه باید فقط و فقط اونو ببینی نه ادمای رنگ شده ی خیابونا رو
@Talkh_a