ازم پرسید چیشد که یهو رفتی
گفتم
هر دفعه ای که عمیقا منو شیکوندی و من
بخشیدمت و تصمیم گرفتم کنارت بمونم
یه تیکه از من و احساس من میمرد
تموم شدم...
هربار که از مادربزرگم میپرسیدیم حالت چطوره؟
میگفت: «تو حال خودمم»
احتمالا یکی از بهترین وصف حالهایی که تا الان شنیدم.