ازم پرسید چیشد که یهو رفتی
گفتم
هر دفعه ای که عمیقا منو شیکوندی و من
بخشیدمت و تصمیم گرفتم کنارت بمونم
یه تیکه از من و احساس من میمرد
تموم شدم...
هربار که از مادربزرگم میپرسیدیم حالت چطوره؟
میگفت: «تو حال خودمم»
احتمالا یکی از بهترین وصف حالهایی که تا الان شنیدم.
هیچکس از من بابت رفتاری که باهام کرد عذرخواهی نکرد
فقط منو بخاطر واکنشم سرزنش کرد
من از دار دنیا یک تورا داشتم که برایت حرف میزدم
نباید میفهمیدی دوستت دارم
بچگی کردم