eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
رفته ای از برما، چشم بر راهیم بیا
زنده میمونم عزیزم اما هیچکس نمیدونه چه چیزهایی رو دارم تجربه میکنم و دم نمیزنم. @Talkh_a
ازم پرسید چیشد که یهو رفتی گفتم هر دفعه ای که عمیقا منو شیکوندی و من بخشیدمت و تصمیم گرفتم کنارت بمونم یه تیکه از من و احساس من میمرد تموم شدم...
هربار که از مادربزرگم می‌پرسیدیم حالت چطوره؟ می‌گفت: «تو حال خودمم» احتمالا یکی از بهترین وصف حال‌هایی که تا الان شنیدم.
بنظرم بهترین راه همون سکوت کردنه
هیچکس از من بابت رفتاری که باهام کرد عذرخواهی نکرد فقط منو بخاطر واکنشم سرزنش کرد
می‌دانم نامه‌ای که برایت فرستادم طولانی مبهم و بسیار پیچیده بود با این که بیشتر از یک واژه نبود! اشکالی نیست امشب وقتم آزاد است بگو ببینم کدام‌ بخشِ"دوستت دارم" را متوجه نشده‌ای؟! @Talkh_a
من از دار دنیا یک تورا داشتم که برایت حرف میزدم نباید میفهمیدی دوستت دارم بچگی کردم
و ما با صبری که اجبار بود، روزگار گذراندیم
_