eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی وقتا بهتره هیچی نگی فقط یادت بمونه چی شنیدی ! @Talkh_a
امیدوارم این پاییز همون پاییزی باشه که منتظرشی
تو شخصیت خودتو میسازی کاری با بقیه نداشته باش
مهم نیست شرایط چقدر سخت باشه اونیکه واقعیه هیچوقت تنهات نمیذاره @Talkh_a
داشتم فکرمیکردم چقدر تموم این چند سال که گذشت سخت بود چه روزای عجیبی رو با برچسب لبخندی بزرگ گذروندم. روزایی که شاید حالا حالا ها نتونم واسه کسی تعریف کنم یادم نمیره هیچ وقت روزایی که با خنده ردشون کردم ولی خدا میدونست توی دلم چقدر غَم بود هیچ وقت نمیذاشتم هیچکس بفهمه درونم چی میگذره،درسته که آثار زخما پاک نمیشه و هنوز روی نقطه نقطه وجودم حسشون میکنم ولی خوشحالم انقدر قدرتمندشدم که الان تنها چیزی که میتونه ناراحتم کنه ناراحتی خانوادمه فهمیدم نه توی دوستات میتونی دنبال رفاقت بگردی نه بین مردم دنبال همنشین درست و متوجه شدم نه کسی که از پیشرفت تو خوشحال میشه و نه از غمت ناراحت میشه و بهترین درس تجربه من ازاین قسمت از سرنوشت این بود،خانواده همه چیزه یک آدمه و درنهایت بعضی وقتا مقصد مهم نیست ترک مبدأ مهمه... حرفِ‌دل
یه روزی میفهمی عمل کردن به حرفت بهتر از حرف زدنه تنهایی بهتر از رابطه‌های نصفه و نیمه،سکوت کردن بهتر از بحثِ بی‌فایده، تمرکز روی‌ خودت بهتر‌‌ از دخالت در زندگی بقیه،و خودِ واقعیت بودن بهتر از تقلید کردن از دیگرانه! @Talkh_a
رابطه سمی یعنی: باهات درست برخورد نمیکنه ولی نمیزاره بری
آدما با رفتار حرف میزنن دنبال کلمات نباشید .