eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
داشتم فکرمیکردم چقدر تموم این چند سال که گذشت سخت بود چه روزای عجیبی رو با برچسب لبخندی بزرگ گذروندم. روزایی که شاید حالا حالا ها نتونم واسه کسی تعریف کنم یادم نمیره هیچ وقت روزایی که با خنده ردشون کردم ولی خدا میدونست توی دلم چقدر غَم بود هیچ وقت نمیذاشتم هیچکس بفهمه درونم چی میگذره،درسته که آثار زخما پاک نمیشه و هنوز روی نقطه نقطه وجودم حسشون میکنم ولی خوشحالم انقدر قدرتمندشدم که الان تنها چیزی که میتونه ناراحتم کنه ناراحتی خانوادمه فهمیدم نه توی دوستات میتونی دنبال رفاقت بگردی نه بین مردم دنبال همنشین درست و متوجه شدم نه کسی که از پیشرفت تو خوشحال میشه و نه از غمت ناراحت میشه و بهترین درس تجربه من ازاین قسمت از سرنوشت این بود،خانواده همه چیزه یک آدمه و درنهایت بعضی وقتا مقصد مهم نیست ترک مبدأ مهمه... حرفِ‌دل
یه روزی میفهمی عمل کردن به حرفت بهتر از حرف زدنه تنهایی بهتر از رابطه‌های نصفه و نیمه،سکوت کردن بهتر از بحثِ بی‌فایده، تمرکز روی‌ خودت بهتر‌‌ از دخالت در زندگی بقیه،و خودِ واقعیت بودن بهتر از تقلید کردن از دیگرانه! @Talkh_a
رابطه سمی یعنی: باهات درست برخورد نمیکنه ولی نمیزاره بری
آدما با رفتار حرف میزنن دنبال کلمات نباشید .
تنگ میشه دلم واست دم صبح...
دروغ میگم مهم نیست، هم مهمه هم به خاطرش گریه می‌کنم. @Talkh_a
:)
من هیچ دلیلی برای شاد بودن نداشتم ولی عمیقا برای شاد نگه داشتن آدم‌های اطرافم تلاش کردم و اینگونه بود که آن‌ها فکر کردند من بسیار شادم. @Talkh_a
گریه نکردم،ولی ساعت ها فکر کردم که چرا؟!
باور کن همان چیزی که از دست دادنش برای انسان سخت‌ترینِ کارهاست، سرانجام همانی‌ست که دیگر رغبتی به آن ندارد
جوون ایرانی:من دارم بفنا میرم ‏چت جی‌پی‌تی: درکت میکنم، میخوای تو یه جدول بهت نشون بدم چجوری داری بفنا میری؟!