جوون ایرانی:من دارم بفنا میرم
چت جیپیتی: درکت میکنم، میخوای تو یه جدول بهت نشون بدم چجوری داری بفنا میری؟!
معلومه که درس میخونم آشپزی میکنم آهنگ گوش میدم خب چکار کنم؟!
مثلا بشینم به این فکر کنم که چرا دوستم نداشتی؟
هر آدمی یک دردی، غمی، حسرتی داره که نه تنها با هیچکس که حتی اغلب، با خودش هم نمیتونه در موردش حرف بزنه.