هر آدمی یک دردی، غمی، حسرتی داره که نه تنها با هیچکس که حتی اغلب، با خودش هم نمیتونه در موردش حرف بزنه.
اکنون بنظر می رسد صبور تر شده ام اما چراغی در وجودم خاموش شده است که دوست داشتم تا ابد روشن بماند.
هیچوقت ب هیچکس این اطمینان رو ندین ک هر کاری هم بکنه شمارو از دست نمیده دیگه بالاخره اعتماد ب نفسِ دیگه بیشترش کنید واسش،دیگه نمیشناسنت .