نمیدونم چرا همیشه من اونیم که اول دلم تنگ میشه، اول پیام میدم، بیشتر از بقیه اهمیت میدم و آسیب میبینم.
زیاد باشین، زیاد محبت کنید، زیاد بگذرین، زیاد ببخشین، زیاد... کلا از هر چیزی زیادش باعث میشه تکراری شه
آدمها گِله میکنن، چون مایلان چیزی رو بفهمن و ترمیم کنن.
«در گِلهکردن، میل به آشتی» هست.
اما وقتی دیگه نمیرنجم، معنیش این نیست که قوی شدم
بلکه معنیش اینه که چیزی به پایان رسیده و «من دیگه اینجا نیستم»!