eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
_
زیاد باشین، زیاد محبت کنید، زیاد بگذرین، زیاد ببخشین، زیاد... کلا از هر چیزی زیادش باعث میشه تکراری شه
به‌ موقع‌ باشید‌ وگرنه‌ آدم‌ بعداز ترمیم‌ درداش‌ به‌ کسی‌ نیاز نداره‌
من آدم کم حرفی نیستم تو آدم حرف های من نیستی .
آدم باید یه‌جا بدجوری دلش بشکنه تا به خودش بیاد! @Talkh_a
آدم‌ها گِله می‌کنن، چون مایل‌ان چیزی رو بفهمن و ترمیم کنن. «در گِله‌کردن، میل به آشتی» هست. اما وقتی دیگه نمی‌رنجم، معنیش این نیست که قوی شدم بلکه معنیش اینه که چیزی به پایان رسیده و «من دیگه اینجا نیستم»!
پر حرف بودم؛ نوشتم و پاک کردم، سکوت کردم و دور شدم .
من بزرگ شده بودم و بدون اشک گریستن، بدون راه رفتن ترک کردن و بدون حرف زدن فهمیدن را، یاد گرفته بودم. @Talkh_a
کنجِ تنهایی ما را به خیالی خوش کردُ رفت...
دلمان برایتان تنگ بود و نبودید تا رفعش کنیم این دلتنگی را بعد کور شد نگویید چرا! @Talkh_a
:)