eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من آدم کم حرفی نیستم تو آدم حرف های من نیستی .
آدم باید یه‌جا بدجوری دلش بشکنه تا به خودش بیاد! @Talkh_a
آدم‌ها گِله می‌کنن، چون مایل‌ان چیزی رو بفهمن و ترمیم کنن. «در گِله‌کردن، میل به آشتی» هست. اما وقتی دیگه نمی‌رنجم، معنیش این نیست که قوی شدم بلکه معنیش اینه که چیزی به پایان رسیده و «من دیگه اینجا نیستم»!
پر حرف بودم؛ نوشتم و پاک کردم، سکوت کردم و دور شدم .
من بزرگ شده بودم و بدون اشک گریستن، بدون راه رفتن ترک کردن و بدون حرف زدن فهمیدن را، یاد گرفته بودم. @Talkh_a
کنجِ تنهایی ما را به خیالی خوش کردُ رفت...
دلمان برایتان تنگ بود و نبودید تا رفعش کنیم این دلتنگی را بعد کور شد نگویید چرا! @Talkh_a
:)
و سال‌ها طول کشید بفهمم درختی که زرد نمی‌شود مُرده است.
‌از نزدیک شدن به آدما چرا ولی مطمئن باش از دور شدن ازشون هیچوقت پشیمون نمیشی.
شکست شیشه ی دل را مگو صدایی نیست که این صدا به قیامت بلند خواهد شد