eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
من همیشه واسه نگرانی‌های بی‌موردم زود یه مورد مناسب پیدا می‌کنم.
هرکس سه داستان در زندگی‌اش دارد: داستانی که زندگی می‌کند ؛ داستانی که آرزو دارد زندگی کند و داستانی دردناکی که می‌خواهد فراموش کند ...
من هیچوقت از نبود آدما ناراحت نشدم از خوبی‌هایی که بهشون کردم و بعد فهمیدم لیاقتشو نداشتن پشیمون شدم @Talkh_a
آدم‌ها می‌رن اما چیزی ازشون می‌مونه که نمی‌شه پاکش کرد: صدا، نگاه، بو، شخصیت یا حتی یه جمله‌ ساده.
گاه میپرسند از من،عاشقش هستی هنوز؟! بی تقاوت بودنم را گریه میریزد به هم @Talkh_a
تو به دخترى كه چشم و دلش سيره‌‌ هیچی نميتونى ارائه بدى،غير از توجه و احترام.
‌درگیرباشید ‌درگیردرس،کار،هنر،موسیقی،هرچیزی‌به‌جزانسان‌ها!
‌جمله ی " الان چکار کنم حالت خوب شه " از صدتا دوستت دارم قشنگتره @Talkh_a
یه روزی میرسه که من سکوت میکنم و تو اون روز برای اولین بار مفهومِ دیر شدن رو خیلی خوب میفهمی .
اقای امام رضا دلمان مچاله شد 🥺 میشود صافش کنید
درخت گفت: دلتنگم کاش آزادم آفریده بود، چون تو انسان گفت: اینگونه ناشیانه اگر میدَوم، ریشه هایم را بریده اند...