حرف بزنید
از اولش از همونجا که شروع میشه حرف بزنید. نزارید جمع بشه و بزرگ بشه جمع که میشه به نقطه ای میرسید که نه میتونید از نقطه شروع بگید نه میتونید از وضعیت الانتون سر در بیارید در یک سکوت پر از خفگی فرو میرید یک سکوت که سراسر حرف خورده شده ست(:
تو آن دریای زیبایی که ابعاد تو ناپیداست اگر کم گفتهایم از تو یقیناً کاستی از ماست !
تا میام دو روز بهت فکر نکنم یا دیگه چک نکنمت یهو اسمتو میبینم یا میشنوم تو کتاب تو موزیک تو مکالمه های روزانه حتی تابلوی مغازه ها انگار خدا نمیخواد فراموشت کنم...
سلام بر کسانی که میخواستیم
با آنها از تمام رنجهایمان عبور کنیم،
اما خودشان بزرگترین رنج ما شدند.
عادت کردن به تنهایی خیلی عجیبه، گاهی دلت میخواد روزمرگیاتو واسه یکی تعریف کنی و یکی کنارت باشه، اما به همون اندازه دوس داری از آدما فاصله بگیری، چون حس میکنی هیچ نقطه مشترکی با هیچکس نداری...