eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
و صـــــبــــر عــادت مــاســت
سلام بر کسانی که می‌خواستیم با آن‌ها از تمام رنج‌هایمان عبور کنیم، اما خودشان بزرگ‌ترین رنج ما شدند.
‌عادت کردن به تنهایی خیلی عجیبه، ‌گاهی دلت میخواد روزمرگیاتو واسه یکی تعریف کنی و یکی کنارت باشه، اما به همون اندازه دوس داری از آدما فاصله بگیری، چون حس میکنی هیچ نقطه مشترکی با هیچکس نداری...
‌هیچی قشنگ تر از این نیست که بگی از کجا فهمیدی اونم بگه از لا به لای حرفات فهمیدم از این خوشت میاد! @Talkh_a
آنجا‌که‌هیچ‌نیست‌به‌یادبیاورکه‌دوستت‌دارم
اگر فقط جای خالی دیگران بود، غصه‌ای نداشتم. آدم هرجور که بتواند، با جای خالی دیگران کنار می‌آید؛ امّا جای خود من خالی است و این جای خالی دیگر شوخی‌بردار نیست.
دلم نمیخواد اینو بگم ولی دارم مبتلا میشم ب اون چیزی ک ازش برات گفتم و گفتی نمیزارم این اتفاق بیوفته... @Talkh_a
اگه رفتی لطفا برنگرد:)
:)