یک عمر در انتظاری که بیابی آن را که درکت کند وتو را همان گونه که هستی
بپذیرد
وعاقبت در میابی که او از همان ابتدا
خودت بوده ای.
good night :)
حتما العان فک میکنی تورو یادم رف یا شایدم اصلا بم فک نمیکنی ک فک کنی تورو یادم رف