eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
بیا دوتایی باهم غصه بخوریم خب؟
شب اگر بـه آغوش باشد بـه شعر بـه لبخند بـه خیر هم میشود غیر از این باشد همه ی ي شب بخیر ها مَشقی‌اند … شبت بخیر رفیق 💛
دلم گریه میخواد
دلم بغل میخواد
دلم شعر میخواد
دلم داد و جیغ میخواد
دلم کتک میخواد
اما تنها چیزی که دلم داره سکوته
سکوت...
رفقا متنایی ک دوست داشتین ب ادما بگین یا حرفای دلتونو ک کسی برا شنیدنشون مشتاق نبوده رو اگ دوست دارین با ذکر اسمتون بزارین ت ناشناس من بزارم چنل
اگ ی جمله میتونستم بگم ب همه این بود ک اگ یکیو دارین ارامشش باشید همه خسته ایم.. ادمین فاطمه ـ ـ تا کنار همین قدر همو بدونین