فاجعه اونجاست که یه نفرو به همه دنیا
و آدماش ترجیح میدی، بعد همون یه نفر
سادهترین چیزها رو به تو ترجیح میده
میگه که:
«وای بر من، تو همانی که امیدم بودی؟!»
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی وقتی بهش فکر میکنم لبخند میزنم اما قلبم درد میگیره...چرا واقعا؟!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
اون که با خود خواهیاش این عشقو باطل کرد تو بودی یا من؟
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
تو تیمارستان هعی داد میزاد میگف:
ب جون خودش دیوونه نیستم
ب خدا اگه برگرده خوب میشم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s