تو تا حالا عاشق شدی!؟
نه..
چقدر مطمئن جواب میدی!
آره؛
آخه میدونی یبار دفترچه خاطراتت اتفاقی،صفحهیِ اولش باز بود و خوندمش نوشته بودی:
"به نام خدایی ك او را خلق کرد
تا قرار بیقراری هایم باشد"
خب آره چطور..
یعنی عاشقش نبودی؟
راستش کارِ ما از عشق گذشته بود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بیقرارےهاے قلبم از سرِ عادت نبود
عاشقت بودم اگرچه پاسخت مثبت نبود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
درنبردے نابرابر زخمها برداشتم
سالهاجنگِ میان عقل ودل راحت نبود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بانگاهت شیشهےصبرم به یڪباره شڪست
ترسم ازچشمانِ گیراےتوبےحڪمت نبود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
سعےخودراڪردم آخرعاشقت سازم نشد
چون براےدلربایےبیش ازاین فرصت نبود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حسرتِ آغوش گرمت راهمیشه داشتم
حسِّ هم آغوشےتو ازسرِشهوت نبود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s