eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
درنبردے نابرابر زخمها برداشتم سالهاجنگِ میان عقل ودل راحت نبود ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بانگاهت شیشه‌ےصبرم به یڪباره شڪست ترسم ازچشمانِ گیراےتوبےحڪمت نبود ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
سعےخودراڪردم آخرعاشقت سازم نشد چون براےدلربایےبیش ازاین فرصت نبود ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
حسرتِ آغوش گرمت راهمیشه داشتم حسِّ هم آغوشےتو ازسرِشهوت نبود ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
باهمه حتّےخودم بےتو غریبه بوده‌ام دردِجانسوز وگدازےبدتراز غربت نبود ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دلتنگی های شب خیلیارو شاعر میکنه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
"نمی‌آید به چشمم هیچ‌کس غیر از تو این یعنی؛ به لطف عشق تمرین می‌کنم یکتاپرستی را ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
در کوی تو معروفم و از روی تو محروم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بس در طلبت کوشش بی فایده کردم چون طفل دوان در پی گنجشک پریده ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شازده‌کوچولوپرسید : آدماتاکی‌همومیفهمن؟ روباه‌گفت : تاوقتی‌عاشق‌همن . . چون‌تاوقتی‌عاشقن‌چیزی‌برای‌فهمیدن وجودنداره ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
– حس میکنم زندگیمون مثل فیلما تو اوج تموم میشه ! دیدین وقتی میرسید به اون سکانس هیجانی و قشنگ یا احساسیِ فیلم اون قسمت تموم میشه ␦! حس میکنم زندگیمون هم مثل فیلماس ... تا میرسیم به جاهای قشنگ، تا میایم قشنگیارو ببینیم و تجربه کنیم، تا میایم یه نفسِ راحت بکشیم همه چی تموم میشه ! تا میای خوشحال باشی یهو به خودت میای میبینی خوشیت تموم شده رفته بابا زهی خیالِ باطل ... فقط یه فرقی بینِ زندگی و فیلما هست ؛ اونم اینه که توی قسمتِ بعدی میتونی ادامهشو ببینی ..! ولی تو زندگیت شاید باز تجربهشون کنی شایدم برای همیشه از دستت رفته باشن :| https://eitaa.com/bestrong_s
همون جا که تو اوج ناراحتی ... خودتو عادی ؛ جلوه میدی همونجاست که دیگه خوب نمیشی !! :| https://eitaa.com/bestrong_s