"نمیآید به چشمم هیچکس غیر از تو این یعنی؛
به لطف عشق تمرین میکنم یکتاپرستی را
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بس در طلبت کوشش بی فایده کردم
چون طفل دوان در پی گنجشک پریده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شازدهکوچولوپرسید :
آدماتاکیهمومیفهمن؟
روباهگفت : تاوقتیعاشقهمن . .
چونتاوقتیعاشقنچیزیبرایفهمیدن وجودنداره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
– حس میکنم زندگیمون مثل فیلما تو اوج تموم میشه !
دیدین وقتی میرسید به اون سکانس هیجانی و قشنگ یا احساسیِ فیلم اون قسمت تموم میشه ␦!
حس میکنم زندگیمون هم مثل فیلماس ...
تا میرسیم به جاهای قشنگ، تا میایم قشنگیارو ببینیم و تجربه کنیم، تا میایم یه نفسِ راحت بکشیم همه چی تموم میشه !
تا میای خوشحال باشی یهو به خودت میای میبینی خوشیت تموم شده رفته بابا زهی خیالِ باطل ...
فقط یه فرقی بینِ زندگی و فیلما هست ؛
اونم اینه که توی قسمتِ بعدی میتونی ادامه شو ببینی ..!
ولی تو زندگیت شاید باز تجربه شون کنی شایدم برای همیشه از دستت رفته باشن
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
همون جا که تو اوج ناراحتی ...
خودتو عادی ؛ جلوه میدی
همونجاست که دیگه خوب نمیشی !!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
کاش میشد بعضی وقتا مغزمو دستم بگیرم و بگم: لطفاً اینقدر با من بحث نکن...!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
گفتنبهیکیکهچرادوستشداری
مثلاینمیمونهکهبخوایمزهآبرو توضیحبدی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
- امروزغمگینبهنظرمیرسی .
+راستشوبخوایمنهمیشهغمگینمولی امروزانرژیکافیبرایپنهانکردنشرو نداشتم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آمدی خیر ِ سرت عشق بِوَرزی تو به ما ،
به همین زندگی ِ عادی ِ ما گند زدی!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s