مرا جوری در اغوشت بگیر ک انگار فردا میمیرم
و فردا جوری در اغوشم بگیر ک انگار از مرگ بازگشتم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
خوابی رو دیدم که تو توش بودی
جالبیش میدونی چیه؟!
خواب بود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
فقط خواستم بگم
خستگی و فشاری که زندگی بهم وارد میکنه
با بودنت هیچ میشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
- میدونی چرا نمیخوام فراموشش کنم !؟
+ چرا؟
- فک کردی میخوام بگم چون ازش درس بگیرم نه؟ ولی نه؛ مثل احمقا هنوز امید دارم برگرده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s