و کاش هیچوقت دوباره تجربه نکنم اون حس ترسناک تنهایی رو
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شب اگر بـه آغوش باشد
بـه شعر
بـه لبخند
بـه خیر هم میشود
غیر از این باشد همه ی ي شب بخیر ها مَشقیاند …
یه جایی خونده بودم
یکی از دلیلایی که نباید یه آدمی رو وسط راه ول کرد
اینه که اون آدم خیلی راه داشته ولی بخاطر تو اون راه رو انتخاب کرده
و تو اگر ولش کنی گم میشه چون اون راه رو بلد نیست
خواستمبگم من بدون تو گم شدم :)
برگرد و دستمو بگیر
من از گم شدن و از همه بیشتر از اینکه تورو نداشته باشم میترسم
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
اونقدر بزرگ شدم که عکساتو پاک کنم
اونقدر بزرگ شدم که بدونم طبیعیه یادت بیوفتم
و اونقدر بزرگ شدم که متوجه شم هیچ وقت منو نخواستی
اما اونقدر بزرگ نشدم که دلم برات تنگ نشه.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s