همه ی ما تو زندگیمون یکیو داریم ک حرفاش اروممون میکنه حالمونو خوب میکنه، اصن بلده چجوری باهامون رفتار کنه
رفیق، مادر، عشق، خواهر هر کسی میتونه باشع
بدون مدرک پزشکی اینارو دکتر میدونیم، دکتر شخصی
قدر این دکترای زندگیمونو بدونیم
اگ عضوی داریم ک داره تلاش میکنه در این راستا میگم ک
ناامید نشو، نشووووو و تلاش کن مطمئن باش میرسی ب چیزی ک میخای
پس از الان روزتو تبریک میگم رفییییق🧡