حرف همهی لالاییهای عالم یهچیزه: خسته شدی، خوب نیست، درست نشد، فدای سرت، فردایی هم هست، تو بخواب
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
برایم دلنشینی
دلبری،
آنقدر دلخواهی
که من حتی در آغوش تو، دلتنگ توام گاهی...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من و دلتنگی و یک آه غلیظ از ته دل
نکنم عکس تو را سیر تماشا چه کنم؟!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آخرش حسرت آغوش تو
حسرت گرفتن دستان تو
حسرت دیدن از نزدیکت
حسرت.....
آری به دلم ماند حسرت داشتن تو:)
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
- حالاهیمیگیناگهحالتونخوبنیست،
افسردهاین،درموندهشدینوتنهایینبا
یکیحرفبزنینولیبهقولِشفیعیکدکنی:
تو کز خاموشی ام فهمی نداری
چه خواهی فهم کردن از کلامم ؟!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دیدم که برنداشت کسی نعشم از زمین
خود نعش خود به شانه گرفتم،گریستم .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شبیه مه شده بودی .
نه میشد در آغوشت گرفت و نه آنسوی
تو را دید؛ تنها میشد در تو گم شد و
همینطور هم شد .
♬
https://eitaa.com/bestrong_s